Home  Klantenservice> Handling, transport en administratiekosten​​​​

Handling, transport en administratiekosten

Wij doen er alles aan om de kosten voor jou zo beperkt mogelijk te houden. Bij een minimale bestelwaarde van €250,- wordt je bestelling gratis geleverd. Voor kleinere bestellingen tot €250,- zijn wij helaas genoodzaakt om €25,- extra in rekening te brengen voor handling-, transport- en administratiekosten. Uiteraard geldt dit niet voor kleine bestellingen die je afhaalt bij een van onze vestigingen. 

Kostenbeheersing doen wij samen
Wij investeren in logistiek om kosten ook in de toekomst beheersbaar te houden. Zo maken wij gebruik van een nieuw voorraadmanagementsysteem SLIM4, zijn er verscherpte afspraken met leveranciers en voeren wij continu verbeteringen door in onze webshop. Jij kunt helpen met een efficiënt bestel- en leverproces door te zorgen voor een minimale bestelwaarde van €100,-. Tips om je hierbij te helpen: 

    Plaats de benodigde producten in je winkelmandje en spaar ze op tot het minimum bestelbedrag van €250,-.
    Vul je bestelling gemakkelijk aan tot €250,- door producten toe te voegen vanuit je favorietenlijstje.
    Woon je in de buurt van onze vestiging? Haal kleine bestellingen dan af in de winkel. Selecteer hiervoor de optie "afhalen" in de webshop.
    Geef je voorkeursleverdagen aan, zodat bestellingen automatisch worden gebundeld en je zo min mogelijk aflevermomenten hebt.


Ook interessant

Klantenservice
Bekijk onze klantenservice pagina
Veelgestelde vragen
Bekijk onze veelgestelde vragen pagina
Inlogcode aanvragen
Vraag direct een inlogcode aan
Home  Klantenservice> Handling, transport en administratiekosten​​​​

Handling, transport en administratiekosten

Wij doen er alles aan om de kosten voor jou zo beperkt mogelijk te houden. Bij een minimale bestelwaarde van €250,- (excl. BTW) wordt je bestelling gratis geleverd. Voor kleinere bestellingen tot €250,- (excl. BTW) zijn wij helaas genoodzaakt om €25,- extra in rekening te brengen voor handling-, transport- en administratiekosten. Uiteraard geldt dit niet voor kleine bestellingen die je afhaalt bij een van onze vestigingen. 

Kostenbeheersing doen wij samen
Wij investeren in logistiek om kosten ook in de toekomst beheersbaar te houden. Zo maken wij gebruik van een nieuw voorraadmanagementsysteem SLIM4, zijn er verscherpte afspraken met leveranciers en voeren wij continu verbeteringen door in onze webshop. Jij kunt helpen met een efficiënt bestel- en leverproces door te zorgen voor een minimale bestelwaarde van €250,- (excl. BTW). Tips om je hierbij te helpen: 

    Plaats de benodigde producten in je winkelmandje en spaar ze op tot het minimum bestelbedrag van €250,- (excl. BTW).
    Vul je bestelling gemakkelijk aan tot €250,- (excl. BTW) door producten toe te voegen vanuit je favorietenlijstje.
    Woon je in de buurt van onze vestiging? Haal kleine bestellingen dan af in de winkel. Selecteer hiervoor de optie "afhalen" in de webshop.
    Geef je voorkeursleverdagen aan, zodat bestellingen automatisch worden gebundeld en je zo min mogelijk aflevermomenten hebt.


Ook interessant

Klantenservice
Bekijk onze klantenservice pagina
Veelgestelde vragen
Bekijk onze veelgestelde vragen pagina
Inlogcode aanvragen
Vraag direct een inlogcode aan