Alles voor de professionele glastuinbouw Persoonlijk advies van specialisten Meer dan 30.000 producten
Winkelmandje
0
progress indicator
Bezig met toevoegen...
Dé webshop voor de professionele teler

Service Engine - service en onderhoud digitaal onder controle

De Service Engine is de drijvende kracht achter het real-time beheren en coördineren van al uw service- en onderhoudswerkzaamheden. Op deze pagina hebben we voor u de verschillende handleidingen voor de Service Engine verzameld. Ook vindt u hieronder het antwoord op de veelgestelde vragen over de Service Engine.

Service Engine



Handleidingen voor de Service Engine

De Service Engine werkt met verschillende rollen. Hieronder vindt u voor de verschillende rollen een handleiding met daarin uitleg over de verschillende functionaliteiten van de Service Engine die voor deze rol van toepassing zijn. 

 Handleiding manager
 Handleiding beheerder
 Handleiding medewerker



Veelgestelde vragen over de Service Engine

Op welke devices kan ik de Service Engine gebruiken?

De Service Engine is beschikbaar als computerprogramma, maar u kunt ook een app downloaden voor uw smartphone of tablet. De app is zowel beschikbaar voor Android als voor iPhone. 

Download via Google Play   Download via App Store

Hoe vind ik mijn objecten het makkelijkst terug?

In de app staan objecten op alfabetische volgorde in een overzicht op basis van het Object-ID.  Gebruik de eerste 4 letters van de object naam als ID, dan vindt u objecten makkelijk terug.   

Kan ik alle objecten op mijn bedrijf via de Service Engine beheren?

Ja, u kunt uw gehele inventaris in het systeem implementeren, ook machines en installaties die door andere toeleveranciers geleverd zijn of bij andere bedrijven in onderhoud zijn.

Hoe werken terugkerende taken en keuringen in mijn taken overzicht?

Terugkerende taken worden automatisch 2 weken vooruit aangemaakt, dit betekent dat alleen de taken die de komende 2 weken plaatsvinden visueel zichtbaar zijn.

Hoe werkt het met zichtbaarheid van de bestanden die toegevoegd zijn aan een taak?

Afbeeldingen (jpeg, png) zijn zichtbaar in de app op uw mobiel. Pdf, Word en andere bestanden zijn alleen zichtbaar via de webbrowser.  Wilt u toch uw keuringsrapport inzien via de mobiel, maak dan een print screen (jpg) van het keuringsrapport en voeg deze daarna toe.

Wat kan er als nuttige notitie toegevoegd worden aan een taak?

In het notitie veld kunt u informatie kwijt over bijvoorbeeld contactpersonen, onderdelen, keuringen etc. Voeg bijvoorbeeld een URL toe naar de Onderdelenzoeker van Royal Brinkman, zodat u altijd het juiste onderdeel bestelt. 

Waarom krijg ik niet de zoekresultaten die ik zoek, of zie ik geen overzicht van mijn taken/objecten/keuringen etc.?

Wellicht zijn er bovenin filters ingesteld. Ingestelde filters beperken het zoekgebied. Mogelijk vindt u daarom niet wat u zoekt.  

Is het mogelijk om de rollen van de gebruikers te veranderen bij afwezigheid?

Ja, de rollen van de verschillende medewerkers zijn eenvoudig door de beheerder aan te passen. Zo blijft de tool het hele jaar bij elke gebeurtenis optimaal werken.

Kan er direct vanuit de app naar het storingsnummer gebeld worden?

Ja, het storingsnummer kan direct worden gebeld vanuit de telefoon indien correct ingevoerd. Gebruik hiervoor de volgende notatie van het telefoonnummer: +31174446229

Krijg ik korting op mijn verzekeringspremie bij aanschaf en gebruik van de Service Engine?

De Service Engine is ontwikkeld om op het gebied van service en onderhoud - en dus op het gebied van veiligheid - alles inzichtelijk en up-to-date te houden, waardoor verschillende verzekeraars korting geven op de premie. Vraag uw verzekeraar naar de mogelijkheden, of vraag het aan Royal Brinkman en wij helpen u graag verder. 

Wat zijn de algemene voorwaarden van de Service Engine?

Klik hier voor de algemene voorwaarden. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle door Royal Brinkman gedane aanbiedingen en gesloten overeenkomsten en door haar met de Klant overeengekomen leveringen en diensten met betrekking tot de “Service Engine” tool van Royal Brinkman.


Vragen over de Service Engine

Heeft u andere vragen over de Service Engine, of heeft u hulp nodig? Neem dan contact op met accountmanager Stef de Jong, of stel uw vraag via onderstaand formulier. 

Stef de Jong

Stef de Jong
Account manager
06 - 519 893 62

WhatsApp  




Contactformulier

Wanneer u uw vraag stelt via onderstaand formulier, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op - op werkdagen zelfs binnen 24 uur.
Do not delete this link