Inloggen

Ik heb al een webshop account

Ik heb nog geen webshop account

Via de webshop heb je altijd toegang tot producten, kennis en advies voor de glastuinbouw. Vraag een inlogcode aan en ontdek het zelf. Al ruim 3.500 telers gingen je voor. Maak hieronder je keuze:
  • Ik ben al klant en wil een webshop account. Klik hier
  • Ik ben nog geen klant en wil een webshop account. Klik hier

Hulp nodig?

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen over het inloggen

Wat zijn mijn inloggegevens?
Jouw inloggegevens bestaan uit een e-mailadres en een wachtwoord. Gebruik de link 'wachtwoord vergeten' om een nieuw wachtwoord op te vragen. Ben je vergeten met welk e-mailadres je moet inloggen? Neem dan contact op met je vaste binnendienst medewerker. 

Hoe kan ik mijn inloggegevens opnieuw opvragen?
Ben je je inloggegevens kwijt? Geen probleem! Opnieuw aanvragen is zo gebeurd: 
  1. Gebruik de link ‘wachtwoord vergeten’. 
  2. Vul het e-mailadres in waar je normaal gesproken mee inlogt en klik op 'versturen'. 
  3. Je ontvangt binnen een paar minuten een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te vragen. 
  4. Klik op de link in de e-mail, kies een nieuw wachtwoord en klaar ben je. 
Geen e-mail ontvangen of je weet het juiste e-mailadres niet? Neem dan contact op me je vaste contactpersoon binnen Royal Brinkman. Die helpt jou verder.

Is het mogelijk om mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord op te slaan?
Ja, je kunt je e-mailadres en wachtwoord opslaan. Bij het invoeren van je e-mailadres en wachtwoord op de webshop verschijnt automatisch een pop-upvenster, afhankelijk van het soort telefoon waarop je inlogt. Hierin wordt gevraagd of je je gegevens wilt opslaan. Klik vervolgens op ‘opslaan’ en je gegevens zijn opgeslagen. 

Let op: kies alleen voor automatisch opslaan van je inloggegevens bij gebruik van je persoonlijke apparaten waar niemand zonder bevoegdheid op kan

Contact

Heb je een vraag of opmerking? Wij helpen je graag.

Inloggen

Ik heb al een webshop account
Ik heb nog geen webshop account
Via de webshop heb je altijd toegang tot producten, kennis en advies voor de glastuinbouw. Vraag een inlogcode aan en ontdek het zelf. Al ruim 3.500 telers gingen je voor. Maak hieronder je keuze:
  • Ik ben al klant en wil een webshop account. Klik hier
  • Ik ben nog geen klant en wil een webshop account. Klik hier


Hulp nodig?

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen over het inloggen

Wat zijn mijn inloggegevens?
Jouw inloggegevens bestaan uit een e-mailadres en een wachtwoord. Gebruik de link 'wachtwoord vergeten' om een nieuw wachtwoord op te vragen. Ben je vergeten met welk e-mailadres je moet inloggen? Neem dan contact op met je vaste binnendienst medewerker. 

Hoe kan ik mijn inloggegevens opnieuw opvragen?
Ben je je inloggegevens kwijt? Geen probleem! Opnieuw aanvragen is zo gebeurd: 
  1. Gebruik de link ‘wachtwoord vergeten’. 
  2. Vul het e-mailadres in waar je normaal gesproken mee inlogt en klik op 'versturen'. 
  3. Je ontvangt binnen een paar minuten een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te vragen. 
  4. Klik op de link in de e-mail, kies een nieuw wachtwoord en klaar ben je. 
Geen e-mail ontvangen of je weet het juiste e-mailadres niet? Neem dan contact op me je vaste contactpersoon binnen Royal Brinkman. Die helpt jou verder.

Is het mogelijk om mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord op te slaan?
Ja, je kunt je e-mailadres en wachtwoord opslaan. Bij het invoeren van je e-mailadres en wachtwoord op de webshop verschijnt automatisch een pop-upvenster. Hierin wordt gevraagd of je je gegevens wilt opslaan. Klik vervolgens op ‘opslaan’ en je gegevens zijn opgeslagen. Voortaan worden je gegevens automatisch ingevoerd bij onze webshop. Komt er geen pop-upvenster? Bekijk dan onderstaande video’s hoe je dit kunt aanpassen. Let op: kies alleen voor automatisch opslaan van je inloggegevens bij gebruik van je persoonlijke apparaten waar niemand zonder bevoegdheid op kan

Contact opnemen

Heb je een andere vraag of opmerking? 
Wij helpen je graag.