Veelgestelde vragen
Je vindt hier antwoord op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met je vaste contactpersoon binnen Royal Brinkman.
Wat zijn mijn inloggegevens?
Voorheen logde je in met je klantnummer, maar dit is veranderd. Vanaf nu log je in met je e-mailadres en nieuwe wachtwoord. Had je al een account in de oude webshop en log je voor de eerste keer in op de nieuwe webshop? Dan vind je een activatiemail met het onderwerp “Vernieuwde webshop: Activeer nu jouw account” in je persoonlijke mailbox. Hiermee kun je jouw account activeren door een nieuw wachtwoord in te stellen. Gebruik bij het inloggen het mailadres waarop je de activatiemail ontvangen hebt. Mocht je met een ander e-mailadres in willen loggen, neem dan contact op met je vaste contactpersoon en we zullen dit voor je aanpassen.
TIP: Maak het inloggen nog makkelijker. Hiervoor vink je ‘onthoud mij’ aan in het pop-up scherm dat verschijnt nadat je inlogt. Je inloggegevens verschijnen dan voortaan automatisch in je scherm wanneer je op de webshop bent.
TIP: Maak het inloggen nog makkelijker. Hiervoor vink je ‘onthoud mij’ aan in het pop-up scherm dat verschijnt nadat je inlogt. Je inloggegevens verschijnen dan voortaan automatisch in je scherm wanneer je op de webshop bent.
Hoe kan ik het e-mailadres aanpassen waarmee ik inlog?
Neem voor het wijzigen van je e-mailadres contact op met je vaste binnendienst medewerker. Je binnendienstmedewerker kan je verder helpen met het aanpassen van het e-mailadres.
Hoe kan ik mijn inloggegevens opnieuw aanvragen?
Ben je je inloggegevens kwijt? Geen probleem, opnieuw aanvragen is zo gebeurd:
1. Klik via de inlogpagina op de link ‘wachtwoord vergeten’.
2. Vul het e-mailadres in waar je normaal gesproken mee inlogt en klik op 'versturen'.
3. Je ontvangt binnen een paar minuten een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
4. Klik op de link in de e-mail, kies een nieuw wachtwoord en klaar ben je.
Geen mail ontvangen of je weet het juiste e-mail adres niet? Neem dan contact op me je vaste contactpersoon binnen Royal Brinkman. Die helpt jou verder.
1. Klik via de inlogpagina op de link ‘wachtwoord vergeten’.
2. Vul het e-mailadres in waar je normaal gesproken mee inlogt en klik op 'versturen'.
3. Je ontvangt binnen een paar minuten een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
4. Klik op de link in de e-mail, kies een nieuw wachtwoord en klaar ben je.
Geen mail ontvangen of je weet het juiste e-mail adres niet? Neem dan contact op me je vaste contactpersoon binnen Royal Brinkman. Die helpt jou verder.
Hoe kan ik mijn wachtwoord instellen?
Als je de activatiemail “Vernieuwde webshop: Activeer nu jouw account” hebt ontvangen, klik dan op de link in deze e-mail om direct een nieuw wachtwoord in te stellen.
Als dit niet lukt, ga dan naar het inlogscherm en klik op 'wachtwoord vergeten'. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail met een link om direct een nieuw wachtwoord aan te maken.
Mocht je problemen ondervinden met de bovenstaande opties, neem dan contact op met je vaste contactpersoon. Hij of zij staat klaar om je te helpen.
TIP: Vereenvoudig het inlogproces!
Vink 'onthoud mij' aan in het pop-up scherm dat verschijnt nadat je bent ingelogd. Dan worden je inloggegevens automatisch bewaard en verschijnen ze de volgende keer automatisch als je onze webshop bezoekt.
Als dit niet lukt, ga dan naar het inlogscherm en klik op 'wachtwoord vergeten'. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail met een link om direct een nieuw wachtwoord aan te maken.
Mocht je problemen ondervinden met de bovenstaande opties, neem dan contact op met je vaste contactpersoon. Hij of zij staat klaar om je te helpen.
TIP: Vereenvoudig het inlogproces!
Vink 'onthoud mij' aan in het pop-up scherm dat verschijnt nadat je bent ingelogd. Dan worden je inloggegevens automatisch bewaard en verschijnen ze de volgende keer automatisch als je onze webshop bezoekt.
Is het mogelijk om mijn e-mailadres en/of wachtwoord op te slaan?
Ja, je kunt je e-mailadres en wachtwoord opslaan. Dat maakt inloggen de volgende keer nog sneller. Bij het invoeren van je e-mailadres en wachtwoord op de webshop verschijnt automatisch een pop-upvenster. Hierin wordt gevraagd of je je gegevens wilt opslaan. Als je op ‘opslaan’ klikt, worden je gegevens opgeslagen. Zo worden ze voortaan automatisch ingevoerd bij onze webshop.
Als dit niet werkt, kun je de onderstaande video’s bekijken. Hierin zie je hoe je dit kunt aanpassen.
Let op: kies alleen voor automatisch opslaan van je inloggegevens op je persoonlijke apparaten waar niemand zonder bevoegdheid op kan.
Instructies om je inloggegevens op te slaan voor Google Chrome:
Opgeslagen wachtwoorden bekijken en verwijderen in Google Chrome - YouTube
Instructies om je inloggegevens op te slaan voor Microsoft Edge:
How to use Edge Password Generator | Microsoft - YouTube
Als dit niet werkt, kun je de onderstaande video’s bekijken. Hierin zie je hoe je dit kunt aanpassen.
Let op: kies alleen voor automatisch opslaan van je inloggegevens op je persoonlijke apparaten waar niemand zonder bevoegdheid op kan.
Instructies om je inloggegevens op te slaan voor Google Chrome:
Opgeslagen wachtwoorden bekijken en verwijderen in Google Chrome - YouTube
Instructies om je inloggegevens op te slaan voor Microsoft Edge:
How to use Edge Password Generator | Microsoft - YouTube
Wat zijn de grootste verbeteringen t.o.v. de oude webshop?
- Inloggen met je e-mailadres i.p.v. klantnummer.
- Je kunt eenvoudiger een herhaalbestelling plaatsen. Dit biedt nog meer inkoopgemak.
- Met de functie ‘Herbestellen’ bestel je eenvoudig eerder bestelde producten opnieuw. Dit scheelt je tijd en bovendien weet je dat je de juiste producten besteld. Hier zijn de producten van de afgelopen 12 maanden te zien.
- Herken producten die je eerder hebt besteld via het ‘Eerder besteld’ label binnen de catalogus en zoekmachine. Handig als je zoekt op een product waarvan meerdere varianten zijn, dan is in 1 oogopslag te zien welk(e) product(en) eerder besteld zijn.
- De “Mijn favorieten” is sterk verbeterd. Je kunt nu eenvoudig zelf deze favorieten lijstjes aanmaken en beheren.
- Vind sneller de juiste producten producten met behulp van filtering en een versimpelde catalogus structuur.
- Bestel eenvoudig dezelfde handschoen in verschillende maten vanuit dezelfde productpagina.
- PVC buizen en hulpstukken zijn gebundeld naar overzichtelijke productpagina’s met inzicht op maat, binnen-en buiten diameter.
- Krijg direct suggesties tijdens het zoeken naar producten via de zoekbalk.
- Vind snel het antwoord van onze specialisten door de (ver)nieuwde kennisbank met zoekmachine en filtering.
- Vind kennisbankartikelen nu ook via de productpagina in de catalogus.
- Inzicht in ‘Mijn orders’, ‘Mijn facturen’ en ‘Mijn offertes’.
- Zet offertes direct om naar orders via “Mijn offertes”.
- Direct inzicht in de meest recente orders via de “Mijn Royal Brinkman”
- BULK meststoffen kunnen vanuit de catalogus eenvoudig in liters besteld worden.
- Iedere webshop gebruiker heeft nu een eigen persoonlijke winkelmandje.
- We hebben gelukkig ook veel bij het oude vertrouwde gehouden. Zo zijn nog steeds jouw facturen te downloaden via ‘Mijn facturen’, je gebruiks- en bestelgedrag uit te draaien in een rapport via ‘Mijn statistieken’ en MSDS’en in te zien via de productpagina en “Mijn veiligheidsbladen’. Dit allemaal gebundeld inzichtelijk via jouw persoonlijke “Mijn Royal Brinkman”.
Is mijn historie meegenomen vanuit de oude webshop?
Ja, al je historische gegevens vanuit de oude webshop zijn meegenomen.
Hebben jullie tips om mijn inkoopproces zo makkelijk mogelijk te maken?
Ja, om je verder op weg te helpen hebben we een aantal handige tips op een rijtje gezet.
Herbestellen
Herbestellen
- Met de functie ‘herbestellen’ bestel je eenvoudig eerder bestelde producten opnieuw. Dit scheelt je tijd en bovendien weet je dat je de juiste producten besteld. Hier zijn de producten van de afgelopen 12 maanden te zien.
- Via de favorieten vind je een overzicht van jouw favoriete producten. Zo kun je ze eenvoudig herbestellen.
- Zijn er al artikelen zichtbaar in je favorieten? Dan zijn dit de producten die je afgelopen periode besteld hebt vanuit de ‘oude’ webshop. Voor jouw gemak hebben we deze direct voor je klaargezet.
- Het is ook mogelijk om de huidige lijsten uit te breiden met nieuwe artikelen middels een handige zoekfunctie.
- Via dit label zijn de producten te zien die je de afgelopen 2 jaar al eens eerder besteld hebt. Handig zo weet je altijd dat je het juiste product besteld.
- Dit label komt op verschillende plekken in de webshop terug, en is ook te zien in bijvoorbeeld de catalogus. Handig als je zoekt op een product waarvan meerdere varianten zijn, dan is in 1 oogopslag te zien welk(e) product(en) eerder besteld zijn.
Hoe krijg ik het makkelijkst inzicht in mijn openstaande (bio) orders?
Via ‘mijn orders’ vind je een overzicht van al jouw bestellingen. Hier kun je eenvoudig terugvinden wanneer je een bepaald product voor het laatst hebt besteld. Maar ook welke producten je binnenkort gaat ontvangen. Kijk hiervoor naar de status ‘openstaand’. Gebruik de filtering om sneller de juiste orders inzichtelijk te krijgen.
Hoe plaats ik een bestelling met leverschema?
- Als je een bestelling met een leverschema wilt plaatsen, vul dan bij het opmerkingen veld (stap 2 check-out) de volgende gegevens in:
- Voor welke producten je een leverschema wilt inplannen.
- De weeknummers waarin je de producten me een leverschema wilt ontvangen. Graag hierin de weeknummers meenemen.
- Op welke dag(en) je de bestelling wilt ontvangen.
- Je persoonlijke binnendienstmedewerker zal je bestelling verwerken en deze voor de genoemde periode inplannen. Je ontvang hiervan een bevestiging per mail. Nadat de bestelling is ingepland zal je deze kunnen bekijken via mijn orders.
Hoe kan ik in de vernieuwde webshop het makkelijkst onderdelen opzoeken zonder de onderdelenzoeker?
Gebruik voor het bestellen van onderdelen de filtering in de zoekfunctie. Via de nieuwe filtermogelijkheid “Machine” is inzichtelijk op welke machine(s) het onderdeel past.
Waar kan ik in de vernieuwde webshop ‘Mijn orderhistorie’ en ‘Openstaande orders’ terugvinden?
Deze twee functionaliteiten zijn nu gebundeld naar één overzichtelijke ‘Mijn orders’. In mijn orders vind je een overzicht van al jouw bestellingen, ook is hierin te zien welke producten je binnenkort ontvangt.
Als mijn account overkoepelend is ingericht, hoe kan ik dan makkelijk omschakelen naar een ander klantnummer?
Dit werkt heel eenvoudig, er kan op 2 manieren worden omgeschakeld naar een ander klantnummer
- Optie 1: Bovenaan de pagina is te zien onder welk klantnummer je bent ingelogd. Door op ‘wijzigen’ te klikken kan er direct gekozen worden voor een ander gekoppeld klantnummer.
- Optie 2: Klik rechts bovenaan op je account. Dit doe je door even op de drop down te klikken in de rode menubalk. Kies hier voor de optie ‘van account veranderen’ en kies hier voor een ander gekoppeld klantnummer.
Is het winkelmandje opgesplitst per webshopgebruiker?
Ja, iedere webshopgebruiker heeft nu een eigen bestelaccount met dus een eigen winkelmandje. Je hoeft dus geen rekening meer te houden met collega’s die producten aan jouw winkelmandje toevoegen. Dit is een groot verschil ten opzichte van de oude situatie.
Hoe stel ik Mijn favorieten het beste in?
Voeg producten eenvoudig toe aan je Favorieten vanaf de productpagina. Hiervoor klik je op het ‘hartje’. Het product staat dan direct onder ‘Mijn favorieten’. Dat scheelt je veel tijd in de toekomst.
Verder kunnen er ook eenvoudig nieuwe producten toegevoegd worden aan de favorietenlijsten middels de zoekfunctie in “Mijn favorieten”. Dit werkt heel makkelijk en snel.
Zijn er al artikelen zichtbaar in je favorieten? Dan zijn dit producten die je de afgelopen periode besteld hebt vanuit de ‘oude’ webshop’. Voor jouw gemak hebben we deze direct voor je klaargezet.
Verder kunnen er ook eenvoudig nieuwe producten toegevoegd worden aan de favorietenlijsten middels de zoekfunctie in “Mijn favorieten”. Dit werkt heel makkelijk en snel.
Zijn er al artikelen zichtbaar in je favorieten? Dan zijn dit producten die je de afgelopen periode besteld hebt vanuit de ‘oude’ webshop’. Voor jouw gemak hebben we deze direct voor je klaargezet.
Waar kan ik een MSDS document (veiligheidsblad) terugvinden?
Het MSDS document bevat belangrijke informatie over veiligheid, het gebruik en de behandeling van het product. MSDS documenten kun je op 2 plekken terugvinden:
- Binnen ‘Mijn Royal Brinkman’ onder het tabje ‘Mijn veiligheidsbladen’. Hier kun je in één oogopslag van al de producten die je het afgelopen jaar hebt gekocht het MSDS document inzien en downloaden.
- Op de productpagina in onze webshop bij het specifieke product.
Waar kan ik de gegevens voor mijn MPS registratie vinden?
Via de statistieken is het mogelijk om de benodigde informatie uit te draaien welke voor de MPS- registratie van toepassing zijn. Heel handig, want hierdoor hoef je niet alle lossen facturen & pakbonnen te bekijken.
Selecteer via de statistieken de volgende productgroepen
Selecteer via de statistieken de volgende productgroepen
- Vast meststoffen
- Vloeibare meststoffen
- Spoorelementen
- Biologische gewasbescherming
- Chemische gewasbescherming
Hoe kan ik een rapportage uitdraaien dat inzicht geeft in mijn gebruiks- en bestelgedrag
Met behulp van de ‘Mijn statistieken’ krijg je in één oogopslag inzicht in je gebruiks- en bestelgedrag binnen een specifieke periode. Handig als je bezig bent met MPS-registratie of met de registratie van producten en/of middelen voor kwaliteitssystemen. Om toegang te krijgen tot deze functie ga je naar ‘Mijn Royal Brinkman’ en klik je op ‘Mijn statistieken’.
Kan ik zonder klantnummer bij Royal Brinkman bestellen of afhalen?
Nee helaas. Om bij ons te bestellen heb je een klantnummer nodig. Deze kun je eenvoudig en snel aanvragen. Ga hiervoor naar onze klant worden pagina, vul je gegevens in en wij maken een persoonlijke account voor je.
Belangrijk om vooraf te weten dat Royal Brinkman alleen levert aan bedrijven die actief zijn in de professionele glastuinbouw. Wij bedienen geen particulieren of bedrijven die buiten de tuinbouw actief zijn.
Belangrijk om vooraf te weten dat Royal Brinkman alleen levert aan bedrijven die actief zijn in de professionele glastuinbouw. Wij bedienen geen particulieren of bedrijven die buiten de tuinbouw actief zijn.
Hoe kan ik klant worden bij Royal Brinkman?
Leuk, je wilt klant worden! Welkom. Het enige dat je hiervoor hoeft te doen is je gegevens invullen op onze klant worden pagina. Wij maken vervolgens een persoonlijk account voor je aan welke je ontvangt via de mail. Stel een wachtwoord in via de link in deze mail en je kunt daarna direct inloggen!
Belangrijk om vooraf te weten dat Royal Brinkman alleen levert aan bedrijven die actief zijn in de professionele glastuinbouw. Wij bedienen geen particulieren of bedrijven die buiten de tuinbouw actief zijn.
Belangrijk om vooraf te weten dat Royal Brinkman alleen levert aan bedrijven die actief zijn in de professionele glastuinbouw. Wij bedienen geen particulieren of bedrijven die buiten de tuinbouw actief zijn.
Wat is de minimale bestelwaarde?
Binnen Royal Brinkman hanteren we geen minimale bestelwaarde. Wel betaal je €25 bezorgkosten voor bestellingen tot €100. Voor bestellingen vanaf €100 betaal je geen bezorgkosten. Hecht jij – net als wij – waarde aan duurzaamheid? Dan helpen onderstaande tips je om je bestelling zo duurzaam en efficiënt mogelijk te doen:
• Plaats de benodigde producten in je winkelmandje en spaar ze op tot het minimum bestelbedrag van €100,-.
• Vul je bestelling gemakkelijk aan tot €100,- door producten toe te voegen vanuit je favorietenlijstje.
• Woon je in de buurt van onze vestiging? Haal kleine bestellingen dan af in de winkel. Selecteer hiervoor de optie "afhalen" in de webshop bij het plaatsen van een bestelling.
• Geef je voorkeursleverdagen aan, zodat bestellingen automatisch worden gebundeld en je zo min mogelijk aflevermomenten hebt.
• Plaats de benodigde producten in je winkelmandje en spaar ze op tot het minimum bestelbedrag van €100,-.
• Vul je bestelling gemakkelijk aan tot €100,- door producten toe te voegen vanuit je favorietenlijstje.
• Woon je in de buurt van onze vestiging? Haal kleine bestellingen dan af in de winkel. Selecteer hiervoor de optie "afhalen" in de webshop bij het plaatsen van een bestelling.
• Geef je voorkeursleverdagen aan, zodat bestellingen automatisch worden gebundeld en je zo min mogelijk aflevermomenten hebt.
Wat moet ik doen als ik een product niet kan vinden op de webshop?
Dat is vervelend! De volgende opties kunnen je helpen te vinden wat je zoekt:
Controleer de spelling: Bekijk of je de naam en/of eventuele kenmerken van het product op de juiste manier hebt ingevuld. Soms kan een kleine spelfout ervoor zorgen dat het product niet gevonden wordt.
Verfijn je zoekopdracht: maak gebruik van de filters op onze webshop om je zoekopdracht te verfijnen. Je kunt onder andere filteren op categorie, merk en andere specificaties. Door filters houd je minder resultaten over en kun je makkelijker vinden wat je zoekt.
Het afgelopen jaar al eens eerder gekocht? Dan kun je het makkelijkst via Herbestellen het product terugvinden.
Bekijk je vorige bestellingen: Heb je het product al vaker bij ons gekocht en weet je nog ongeveer wanneer? Dan kun je het ook vinden door je vorige bestelling(en) te bekijken. Maak hier gebruik van de filtering om nog specifieker te zoeken.
Heb je nog steeds niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met je contactpersoon binnen Royal Brinkman. Hij/zij helpt je graag verder.
Controleer de spelling: Bekijk of je de naam en/of eventuele kenmerken van het product op de juiste manier hebt ingevuld. Soms kan een kleine spelfout ervoor zorgen dat het product niet gevonden wordt.
Verfijn je zoekopdracht: maak gebruik van de filters op onze webshop om je zoekopdracht te verfijnen. Je kunt onder andere filteren op categorie, merk en andere specificaties. Door filters houd je minder resultaten over en kun je makkelijker vinden wat je zoekt.
Het afgelopen jaar al eens eerder gekocht? Dan kun je het makkelijkst via Herbestellen het product terugvinden.
Bekijk je vorige bestellingen: Heb je het product al vaker bij ons gekocht en weet je nog ongeveer wanneer? Dan kun je het ook vinden door je vorige bestelling(en) te bekijken. Maak hier gebruik van de filtering om nog specifieker te zoeken.
Heb je nog steeds niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met je contactpersoon binnen Royal Brinkman. Hij/zij helpt je graag verder.
Product niet leverbaar, wanneer komt het weer op voorraad?
Is een product momenteel niet leverbaar in onze webshop en wil je weten wanneer het weer op voorraad is? Neem dan contact op met je contactpersoon binnen Royal Brinkman. Hij/zij helpt je graag verder.
Is het mogelijk om via de webshop een offerte aan te vragen?
Ja, je kunt via onze webshop een offerte aanvragen. Ga hiervoor naar het product waarvan je een offerte wenst en klik op de productpagina op de knop ‘Offerte aanvragen of meer informatie aanvragen’.
Vul het formulier in dat tevoorschijn komt en klik op ‘versturen’.
Je ontvangt dan zo snel mogelijk, op werkdagen binnen 24 uur, reactie op jouw offerteaanvraag.
Vul het formulier in dat tevoorschijn komt en klik op ‘versturen’.
Je ontvangt dan zo snel mogelijk, op werkdagen binnen 24 uur, reactie op jouw offerteaanvraag.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Dit is afhankelijk van de regio waar je gevestigd bent. Jouw standaard leverschema is in te zien via ‘Mijn leverschema’. Tijdens je bestelling kun je in je winkelmandje de verwachte leverdatum zien. Er zijn wat uitzonderingen:
- Voor vloeibare meststoffen (bulk) kan de levertijd tot 3 werkdagen bedragen.
- Voor Reduktan (bulk) kan de levertijd oplopen tot 5 werkdagen.
Waar kan ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen?
Om je gegevens in te zien ga je naar ‘Mijn bedrijfsgegevens’. Je kunt hier o.a. je factuur- en leveradressen in zien. Ook kan je via deze pagina wijzigingen aan ons doorgeven.
Betaal ik dezelfde prijzen in de webshop als in de winkel?
Ja, of je nu via de webshop of in de winkel bestelt, je betaalt altijd dezelfde prijs.
Welke betalingsmogelijkheden biedt Royal Brinkman?
Wij hanteren standaard de optie ‘betalen op rekening’. Je kunt dus de betaling voldoen nadat je je bestelde producten ontvangen hebt. Je ontvangt na elke bestelling een factuur met daarin de betalingstermijn en instructies om de betaling te voldoen.
Hoe kan ik mijn kortingscode verzilveren?
Het verzilveren van een kortingscode is eenvoudig. Volg hiervoor de volgende stappen:
• Ga naar de webshop en voeg de gewenste producten toe aan je winkelmandje.
• Ga vervolgens naar je winkelmandje en vul de kortingscode in in het specifieke veld. Zorg ervoor dat je hem zorgvuldig overneemt inclusief hoofdletters en eventuele leestekens.
• Klik op ‘Versturen’ om de kortingscode te activeren.
• De korting wordt direct verrekend en je bedrag wordt hierop automatisch aangepast. Gelukt? Dan kun je afrekenen.
Houd er rekening mee dat kortingscodes een geldigheidsperiode hebben van een jaar en dat de kortingscode in 1 keer besteed moet worden.
De kortingscodes vrijgegeven tijdens de oude webshop, zijn ook te gebruiken in de nieuwe webshop.
• Ga naar de webshop en voeg de gewenste producten toe aan je winkelmandje.
• Ga vervolgens naar je winkelmandje en vul de kortingscode in in het specifieke veld. Zorg ervoor dat je hem zorgvuldig overneemt inclusief hoofdletters en eventuele leestekens.
• Klik op ‘Versturen’ om de kortingscode te activeren.
• De korting wordt direct verrekend en je bedrag wordt hierop automatisch aangepast. Gelukt? Dan kun je afrekenen.
Houd er rekening mee dat kortingscodes een geldigheidsperiode hebben van een jaar en dat de kortingscode in 1 keer besteed moet worden.
De kortingscodes vrijgegeven tijdens de oude webshop, zijn ook te gebruiken in de nieuwe webshop.
Wat moet ik doen als er een verkeerd of beschadigd artikel geleverd is?
Wij doen ons uiterste best om je bestelling in goede status te leveren. Mocht er onverhoopt toch een verkeerd of beschadigd artikel bij zitten, neem dan contact op met jouw contactpersoon binnen Royal Brinkman. Hij/zij helpt jou graag verder.
Kan ik producten retourneren?
Ja, je kunt reguliere producten binnen de aangegeven termijn retourneren. Breng het product terug naar de winkel of dien een ophaalverzoek in bij je vaste contactpersoon. In dat geval halen we het product weer bij je op.
Houd er rekening mee dat maatwerkproducten niet geretourneerd kunnen worden. Enige uitzondering hierop is als Royal Brinkman aantoonbaar fouten heeft gemaakt bij het product of de levering. Neem in dat geval contact op met je vaste contactpersoon binnen Royal Brinkman.
Voorwaarden om een product te kunnen retourneren:
De vergoeding voor geretourneerde producten is afhankelijk van de periode tussen de levering en de retournering:
Houd er rekening mee dat maatwerkproducten niet geretourneerd kunnen worden. Enige uitzondering hierop is als Royal Brinkman aantoonbaar fouten heeft gemaakt bij het product of de levering. Neem in dat geval contact op met je vaste contactpersoon binnen Royal Brinkman.
Voorwaarden om een product te kunnen retourneren:
- Het product moet nog in goede staat zijn.
- Het product mag niet gebruikt zijn.
- Indien van toepassing, moet het product in de originele verpakking zitten en mag deze niet geopend zijn.
- In het geval van gewasbeschermingsmiddelen moet het juiste toelatingsnummer aanwezig zijn (controleer dit van tevoren) en de verpakking moet nog verzegeld zijn.
- Vermeld de reden van retournering.
- Meld de retour aan bij je contactpersoon en vermeld het ordernummer en de leveringsdatum.
De vergoeding voor geretourneerde producten is afhankelijk van de periode tussen de levering en de retournering:
- 0-3 maanden en in goede staat: 100% vergoeding
- 4-6 maanden en in goede staat: 75% vergoeding
- 7-12 maanden en in goede staat: 50% vergoeding
- >12 maanden: geen vergoeding