​​​​Home > Oplossingen > MyScout > Meest gestelde vragen​​​​

MyScout

Meest gestelde vragen

Als teler wil je 'in control' zijn over je teelt, om de maximale teeltopbrengst te kunnen bereiken in een duurzame en schone teelt. Daarbij moet je kunnen rekenen op data-gestuurde bescherming van het gewas. Het waarnemen en monitoren van ziekten en plagen in het gewas is een belangrijk onderdeel van een goedwerkende gewasbeschermingsstrategie. De beheersing van ziekten en plagen wordt steeds complexer om in goede banen te leiden. Met het gemak, het inzicht en de controle dat MyScout biedt, krijg je als teler meer grip op je gewasbeschermingsstrategie.
MyScout

Meest gestelde vragen

Veel vragen zijn al eens gesteld. Deze hebben we met de antwoorden op een rij gezet. Misschien staat jouw vraag er ook tussen. Bekijk de meest gestelde vragen hier.

Wat is MyScout

MyScout is een handige invoer app op de mobiele telefoon, waarmee alle waarnemingen van ziekten en plagen direct in de kas vastgelegd kunnen worden. Het digitale dashboard is op de computer, tablet en mobiele telefoon te raadplegen. Hiermee heb je altijd een actueel beeld van de stand van ziekten en plagen in het gewas.

Wanneer kan ik MyScout benutten?

We willen graag geïnteresseerden aansluiten op MyScout. Dat willen we zorgvuldig doen. Om het in goede banen te leiden, maken we gebruik van een belangstellingslijst. Deze vind hier.

Is er WiFi nodig in de kas om de MyScout app te gebruiken?

Er is geen WiFi-verbinding nodig om MyScout te gebruiken in de kas. Het is belangrijk dat alle plattegronden eenmalig zijn ingeladen bij het eerste gebruik, hierna werkt de applicatie offline en kunnen meerdere ‘scoutrondes’ offline door de kas plaatsvinden. Na het verzamelen van alle scoutinformatie kan na afloop de scout-informatie in de kantine – of overige plek met verbinding – worden verstuurd. Voor het gebruik van de dashboardomgeving is wel een internetverbinding nodig. Het dashboard wordt namelijk geopend via een internet browser.

Zijn er algemene voorwaarden verbonden aan het gebruik van deze digitale dienst?

Ja, deze wijken echter af van de reguliere algemene voorwaarden. De algemene voorwaarden voor het gebruik van digitale diensten bij Royal Brinkman vind je hier. 
Contactformulier
Heb je een vraag of wil je meer informatie? Vul het contactformulier in en Cisse Sterck neemt contact met je op. Op werkdagen zelfs binnen 24 uur. 

MyScout

Meest gestelde vragen

Als teler wil je 'in control' zijn over je teelt, om de maximale teeltopbrengst te kunnen bereiken in een duurzame en schone teelt. Daarbij moet je kunnen rekenen op data-gestuurde bescherming van het gewas. Het waarnemen en monitoren van ziekten en plagen in het gewas is een belangrijk onderdeel van een goedwerkende gewasbeschermingsstrategie. De beheersing van ziekten en plagen wordt steeds complexer om in goede banen te leiden. Met het gemak, het inzicht en de controle dat MyScout biedt, krijg je als teler meer grip op je gewasbeschermingsstrategie.
MyScout

Meest gestelde vragen

Veel vragen zijn al eens gesteld. Deze hebben we met de antwoorden op een rij gezet. Misschien staat jouw vraag er ook tussen. Bekijk de meest gestelde vragen hier.

Wat is MyScout

MyScout is een handige invoer app op de mobiele telefoon, waarmee alle waarnemingen van ziekten en plagen direct in de kas vastgelegd kunnen worden. Het digitale dashboard is op de computer, tablet en mobiele telefoon te raadplegen. Hiermee heb je altijd een actueel beeld van de stand van ziekten en plagen in het gewas.

Wanneer kan ik MyScout benutten?

We willen graag geïnteresseerden aansluiten op MyScout. Dat willen we zorgvuldig doen. Om het in goede banen te leiden, maken we gebruik van een belangstellingslijst. Deze vind hier.

Is er WiFi nodig in de kas om de MyScout app te gebruiken?

Er is geen WiFi-verbinding nodig om MyScout te gebruiken in de kas. Het is belangrijk dat alle plattegronden eenmalig zijn ingeladen bij het eerste gebruik, hierna werkt de applicatie offline en kunnen meerdere ‘scoutrondes’ offline door de kas plaatsvinden. Na het verzamelen van alle scoutinformatie kan na afloop de scout-informatie in de kantine – of overige plek met verbinding – worden verstuurd. Voor het gebruik van de dashboardomgeving is wel een internetverbinding nodig. Het dashboard wordt namelijk geopend via een internet browser.

Zijn er algemene voorwaarden verbonden aan het gebruik van deze digitale dienst?

Ja, deze wijken echter af van de reguliere algemene voorwaarden. De algemene voorwaarden voor het gebruik van digitale diensten bij Royal Brinkman vind je hier. 
Contactformulier
Heb je een vraag of wil je meer informatie? Vul het contactformulier in en Cisse Sterck neemt contact met je op. Op werkdagen zelfs binnen 24 uur. 
Cisse