Alles voor de professionele glastuinbouw Persoonlijk advies van specialisten Meer dan 30.000 producten
Winkelmandje
0
progress indicator
Bezig met toevoegen...
Dé webshop voor de professionele teler

Shop  Advies & diensten  Diensten  Service Engine


Service

Nooit meer een waarschuwing of boete omdat uw apparaat niet gekeurd is? Of nooit meer een kapotte accu? Het kan met de Service Engine! Onderhoudsklusjes moeten met regelmaat gebeuren, maar worden vaak vooruit geschoven wanneer het druk is. Met als resultaat: stilstand, storingen, onnodige wachttijden en kosten. Royal Brinkman introduceert een handige tool: de Service Engine. Hiermee kunt u digitaal en 24/7 alle service en onderhoudswerkzaamheden op in uw bedrijf beheren. 
Greentech
De Service Engine is een allesomvattende digitale tool waarmee u alle verplichte keuringen en service- en onderhoudswerkzaamheden zoals (preventief) onderhoud, reparaties en storingen kunt stroomlijnen. Met de Service Engine
heeft u een perfect overzicht van alle service- en onderhoudstaken wat resulteert in een langere levensduur van uw apparaten
en zo de bedrijfszekerheid garandeert.

   Een perfect overzicht van alle service- en onderhoudstaken.
 Beschikbaar voor desktop en smartphone.
 Medewerkers ontvangen nieuwe taken direct via pushberichten op hun telefoon.
 Terugkijken in de historie (logboeken) van objecten.
 Alle merken en soorten machines en installaties zijn te monitoren.


Vraag vrijblijvend een demo aan en ontdek zelf de voordelen van de Service Engine.

Demo  
 Het aanvragen van een demo is kosteloos


  • Wat is er inbegrepen bij de Service Engine?

    • Inventarisatie van alle relevante objecten in het bedrijf.
    • Inrichting van het klantaccount.
    • Oplevering/Uitleg van de Service Engine.
    • Updates m.b.t. nieuwe functionaliteiten, gebruiksvriendelijkheid.
    • Service m.b.t. vragen en onduidelijkheden.

    In de video geven we een impressie en vertellen huidige gebruikers over de handige onderhoudstool.

    Bekijk alle video's van de Service Engine hier.


Ruim 70 klanten gingen u voor

Momenteel gebruiken 70 klanten van Royal Brinkman de Service Engine. Bedrijven zoals Duijn Orchids, Ammerlaan & Sosef. Ter Laak, Kwekerij R Mooyman en Sion Orchids zijn gebruikers van Service Engine.
Richard Mooyman is lid van telersvereniging Decorum. De Service Engine is als handige tool onder de aandacht gebracht bij alle Decorum leden na toetsing door Duijn-Hove Kwekerij. Richard: “Wij zien bij Decorum een goede bedrijfsvoering als gezamenlijk belang. Wanneer het een collectief belang is, spelen we dit door naar alle leden. Het managen van service en onderhoud middels de Service Engine van Royal Brinkman is voor veel kwekerijen een handige en betaalbare tool, niet alleen voor de grotere kwekerijen. Voorkomen is immers beter dan genezen.” 

Naast de gebruikers uit de Decorum groep zijn er nog andere mooie grote bedrijven die met de Service Engine werken. Voorbeelden hiervan zijn: Noordhuys Tomatoes, O.K Plant, Plantise, Royal van Zanten en Ijzelenberg Potplanten. 

Ook in het buitenland hebben we mooie toonaangevende bedrijven die met de Service Engine werken. Wagagai (Uganda), Florensis (Kenia), Foodventures (Kazachstan) en Family Fresh Farms (Australië) zijn een paar voorbeelden hiervan. 
 


wagagai plantise OK plant Florensis Royal van Zanten
Demo
Do not delete this link