Voorkom storingen en stilstand met de onderhouds-tool van Royal Brinkman
Voordelen van het gebruik van de Service Engine
Storingen, stilstand, onnodige wachttijden en kosten die maar oplopen zijn verleden tijd met de Service Engine. Onderhoudstaken moeten met regelmaat gebeuren, maar worden vaak vooruit geschoven wanneer het druk is. Met de Service Engine beheer je 24/7 alle service- en onderhoudswerkzaamheden in jouw bedrijf via smartphone en desktop.
Beschikbaar voor desktop en smartphone
24/7 inzicht in de historie (logboeken) van objecten
Een perfect overzicht van alle service- en onderhoudstaken
Alle merken en soorten machines en installaties zijn te monitoren
24/7 inzicht in de historie (logboeken) van objecten
Een perfect overzicht van alle service- en onderhoudstaken
Alle merken en soorten machines en installaties zijn te monitoren
Wat is de Service Engine?
De Service Engine is een allesomvattende digitale tool waarmee de teler een perfect overzicht heeft van en inzicht in alle service- en onderhoudstaken binnen het tuinbouwbedrijf. Eenvoudig stroomlijnt de teler alle verplichte keuringen en service- en onderhoudswerkzaamheden zoals (preventief) onderhoud, reparaties en storingen. Met als resultaat een langere levensduur van uw apparaten en daardoor de garantie van bedrijfszekerheid.
Vele klanten gingen je voor
Zowel in binnen- als buitenland werken toonaangevende tuinbouwbedrijven naar tevredenheid met de Service Engine:
Alle informatie van KP Holland in één tool
Voor het onderhoud op de verschillende locaties van KP Holland gebruiken ze de Service Engine Tool. Dit onderhoudssysteem helpt hun met het managen van alle taken. Sven Heijs, technisch manager bij KP Holland, vertelt: "Met de Service Engine verzamelen we alle informatie in één tool. Hierdoor houden we ons totale onderhoud inzichtelijk en sturen we centraal de planning aan. De taken komen intern direct bij de juiste persoon binnen. Sinds kort maken we ook gebruik van de nieuwe functionaliteit: storingen en onderhoud direct melden bij Royal Brinkman via de Service Engine. Zo werken we efficiënt en gestructureerd."
Service Engine bij Richplant Naaldwijk
Sinds drie jaar gebruikt Bob Brakel, hoofd technische dienst van potplantenkwekerij Richplant uit Naaldwijk de Service Engine van Royal Brinkman. “Het houdt ons goed bij de les, waardoor preventief onderhoud en verplichte keuringen volgens plan worden uitgevoerd. Het vergoot de bedrijfszekerheid en dat bespaart tijd, geld en zorgen.”
Optimale dossiervorming met Service Engine bij Schenkeveld Tomaten
Het vorige systeem voor service- en onderhoudstaken was niet meer toereikend. Richard Schenkeveld, tomatenteler uit Schipluiden: “Door de toename van het aantal machines en door uitbreiding in het personeel, snakten we naar meer inzicht en overzicht.
We werden getipt over de Service Engine en van daaruit is het balletje gaan rollen”.
Contactformulier
Heb je een vraag of wil je meer informatie? Vul het contactformulier in en Bas Verbraeken neemt contact met je op. Op werkdagen zelfs binnen 24 uur.
Ga naar de loginpagina van de Service Engine
Voorkom storingen en stilstand met de onderhoudstool van Royal Brinkman
Voordelen van het gebruik van de Service Engine
Storingen, stilstand, onnodige wachttijden en kosten die maar oplopen zijn verleden tijd met de Service Engine. Onderhoudstaken moeten met regelmaat gebeuren, maar worden vaak vooruit geschoven wanneer het druk is. Met de Service Engine beheer je 24/7 alle service- en onderhoudswerkzaamheden in je bedrijf via smartphone en desktop.
Beschikbaar voor desktop en smartphone
24/7 inzicht in de historie (logboeken) van objecten
Een perfect overzicht van alle service- en onderhoudstaken
Alle merken en soorten machines en installaties zijn te monitoren
24/7 inzicht in de historie (logboeken) van objecten
Een perfect overzicht van alle service- en onderhoudstaken
Alle merken en soorten machines en installaties zijn te monitoren
Wat is de Service Engine?
De Service Engine is een allesomvattende digitale tool waarmee de teler een perfect overzicht heeft van en inzicht in alle service- en onderhoudstaken binnen het tuinbouwbedrijf. Eenvoudig stroomlijnt de teler alle verplichte keuringen en service- en onderhoudswerkzaamheden zoals (preventief) onderhoud, reparaties en storingen. Met als resultaat een langere levensduur van uw apparaten en daardoor de garantie van bedrijfszekerheid.
Vele klanten gingen je voor
Zowel in binnen- als buitenland werken toonaangevende tuinbouwbedrijven naar tevredenheid met de Service Engine:
Alle informatie van KP Holland in één tool
Voor het onderhoud op de verschillende locaties van KP Holland gebruiken ze de Service Engine Tool. Dit onderhoudssysteem helpt hun met het managen van alle taken. Sven Heijs, technisch manager bij KP Holland, vertelt: "Met de Service Engine verzamelen we alle informatie in één tool. Hierdoor houden we ons totale onderhoud inzichtelijk en sturen we centraal de planning aan. De taken komen intern direct bij de juiste persoon binnen. Sinds kort maken we ook gebruik van de nieuwe functionaliteit: storingen en onderhoud direct melden bij Royal Brinkman via de Service Engine. Zo werken we efficiënt en gestructureerd."
Service Engine bij Richplant Naaldwijk
Sinds drie jaar gebruikt Bob Brakel, hoofd technische dienst van potplantenkwekerij Richplant uit Naaldwijk, de Service Engine van Royal Brinkman: “Het houdt ons goed bij de les, waardoor preventief onderhoud en verplichte keuringen volgens plan worden uitgevoerd. Het vergoot de bedrijfszekerheid en dat bespaart tijd, geld en zorgen.”
Optimale dossiervorming met Service Engine bij Schenkeveld Tomaten
Het vorige systeem voor service- en onderhoudstaken was niet meer toereikend. Richard Schenkeveld, tomatenteler uit Schipluiden: “Door de toename van het aantal machines en door uitbreiding in het personeel, snakten we naar meer inzicht en overzicht. We werden getipt over de Service Engine en van daaruit is het balletje gaan rollen.”
Contactformulier
Heb je een vraag of wil je meer informatie? Vul het contactformulier in en Bas Verbraeken neemt contact met je op. Op werkdagen zelfs binnen 24 uur.