Voordelen van het gebruik van de Service Engine
Storingen, stilstand, onnodige wachttijden en kosten die maar oplopen zijn verleden tijd met de Service Engine. Onderhoudstaken moeten met regelmaat gebeuren, maar worden vaak vooruit geschoven wanneer het druk is. Met de Service Engine kunt u 24/7 alle
service en onderhoudswerkzaamheden op in uw bedrijf beheren op uw smartphone en desktop.
Beschikbaar voor desktop en smartphone
24/7 inzicht in de historie (logboeken) van objecten
Een perfect overzicht van alle service- en onderhoudstaken
Alle merken en soorten machines en installaties zijn te monitoren
24/7 inzicht in de historie (logboeken) van objecten
Een perfect overzicht van alle service- en onderhoudstaken
Alle merken en soorten machines en installaties zijn te monitoren
Remco Zuiderwijk vertelt meer over de Service Engine.
Leer stap voor stap de Service Engine App te gebruiken.
Vele klanten gingen u voor
Zowel in binnen als buitenland werken toonaangevende tuinbouwbedrijven naar tevredenheid met de Service Engine:
Wat is de Service Engine?
De Service Engine is een allesomvattende digitale tool waarmee de teler een perfect overzicht heeft van en inzicht in alle service- en onderhoudstaken binnen uw tuinbouwbedrijf. Eenvoudig stroomlijnt de teler alle verplichte keuringen en service- en onderhoudswerkzaamheden zoals (preventief) onderhoud, reparaties en storingen. Met als resultaat een langere levensduur van uw apparaten en daardoor de garantie van bedrijfszekerheid.
Service Engine bij Richplant Naaldwijk
Sinds drie jaar gebruikt hoofd technische dienst Bob Brakel van potplantenkwekerij Richplant uit Naaldwijk de Service Engine van Royal Brinkman. “Het houdt ons goed bij de les, waardoor preventief onderhoud en verplichte keuringen volgens plan worden uitgevoerd. Het vergoot de bedrijfszekerheid en dat bespaart tijd, geld en zorgen.”
Optimale dossiervorming met Service Engine bij Schenkeveld Tomaten
Het vorige systeem voor service- en onderhoudstaken was niet meer toereikend. Richard Schenkeveld, tomatenteler uit Schipluiden: “Door de toename van het aantal machines en door uitbreiding in het personeel, snakten we naar meer inzicht en overzicht.
We werden getipt over de Service Engine en van daaruit is het balletje gaan rollen”.
Contactformulier
Heb je een vraag of wil je meer informatie? Vul het contactformulier in en Koen Bol neemt contact met je op. Op werkdagen zelfs binnen 24 uur.
Voordelen van het gebruik van de Service Engine
Storingen, stilstand, onnodige wachttijden en kosten die maar oplopen zijn verleden tijd met de Service Engine. Onderhoudstaken moeten met regelmaat gebeuren, maar worden vaak vooruit geschoven wanneer het druk is. Met de Service Engine
kunt u 24/7 alle service en onderhoudswerkzaamheden op in uw bedrijf beheren op uw smartphone en desktop.
Beschikbaar voor desktop en smartphone
24/7 inzicht in de historie (logboeken) van objecten
Een perfect overzicht van alle service- en onderhoudstaken
Alle merken en soorten machines en installaties zijn te monitoren
24/7 inzicht in de historie (logboeken) van objecten
Een perfect overzicht van alle service- en onderhoudstaken
Alle merken en soorten machines en installaties zijn te monitoren
Leer stap voor stap de Service Engine App te gebruiken.
Remco Zuiderwijk vertelt meer over de Service Engine.
Vele klanten gingen u voor
Zowel in binnen als buitenland werken toonaangevende tuinbouwbedrijven naar tevredenheid met de Service Engine:
Wat is de Service Engine?
De Service Engine is een allesomvattende digitale tool waarmee de teler een perfect overzicht heeft van en inzicht in alle service- en onderhoudstaken binnen uw tuinbouwbedrijf. Eenvoudig stroomlijnt de teler alle verplichte keuringen en service- en onderhoudswerkzaamheden
zoals (preventief) onderhoud, reparaties en storingen. Met als resultaat een langere levensduur van uw apparaten en daardoor de garantie van bedrijfszekerheid.
Service Engine bij Richplant Naaldwijk
Sinds drie jaar gebruikt hoofd technische dienst Bob Brakel van potplantenkwekerij Richplant uit Naaldwijk de Service Engine van Royal Brinkman. “Het houdt ons goed bij de les, waardoor preventief onderhoud en verplichte keuringen volgens plan worden uitgevoerd. Het vergoot de bedrijfszekerheid en dat bespaart tijd, geld en zorgen.”
Optimale dossiervorming met Service Engine bij Schenkeveld Tomaten
Het vorige systeem voor service- en onderhoudstaken was niet meer toereikend. Richard Schenkeveld, tomatenteler uit Schipluiden: “Door de toename van het aantal machines en door uitbreiding in het personeel, snakten we naar meer inzicht en overzicht.
We werden getipt over de Service Engine en van daaruit is het balletje gaan rollen”.
Contactformulier
Heb je een vraag of wil je meer informatie? Vul het contactformulier in en Koen Bol neemt contact met je op. Op werkdagen zelfs binnen 24 uur.